دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ حمید طالب زاده عجب جایی

  • ۱۸۱

دانلود آهنگ  حمید طالب زاده عجب جایی

Download New Music Hamid TalebZadeh - Ajab Jaei

آهنگ  عجب جایی از حمید طالب زاده بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ حمید طالب زاده عجب جایی

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ عجب جایی حمید طالب زاده

عجب حالی و احوالی تو اینجایی چقد عالی

میدونی خیلی خوشحالم، همین حالا که خوشحالی

من عاشقت شدم رسماً، ازت دور نمیشم اصلاً

بیا عشقم بیا جونم، بیا خوب و بدش با من

عجب عشقی عجب جانی، عجب یار وفاداری

تشکر میکنم از تو که تا این حد دوسم دارم

عجب عشقی عجب جایی، عجب چشمای زیبایی

بهت گفتم و باز میگم، واسم قد یه دنیایی

واسم قد یه دنیایی

♫ویک موزیک♫

یه عاشق تمام وقت و یه روزگار خوشبختو

چی میخوای دیگه غیر از این به جز این حرفای شیرین

بیا نزیک و نزدیکتر، مگه داریم از این بهتر

بیا توو فکر موندن باش، همیشه عاشق من باش

همیشه عاشق من باش

عجب عشقی عجب جانی، عجب یار وفاداری

تشکر میکنم از تو که تا این حد دوسم دارم

عجب عشقی عجب جایی، عجب چشمای زیبایی

بهت گفتم و باز میگم، واسم قد یه دنیایی

واسم قد یه دنیایی

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی