دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ فرزاد فرخ عاشقت میمانم

  • ۲۶۹

دانلود آهنگ فرزاد فرخ  عاشقت میمانم

Download New Music Farzad Farokh - Asheghat Mimanam

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام عاشقت میمانم

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ عاشقت میمانم فرزاد فرخ

توی عاشق بخشاینده‌ی تو تمامم را به جانت هدیه دادم

تو ای رویای من همه دنیای من اگر بی تو بمانم کوه دردم

بهشت آرزویم در نگاهت، به شوق چشم تو دل می‌سپارم

تو از هرجا بری به من خواهی رسید به من که از خودم بیشتر دوستت دارم

عاشقت میمانم و شعر نو میخوانم و عشق تو در قلب من پایان ندارد

ای همه آرامشم ای تو تنها خواهشم، بی تو قلب عاشقم سامان ندارد

عاشقت میمانم و شعر نو میخوانم و عشق تو در قلب من پایان ندارد

ای همه آرامشم ای تو تنها خواهشم، بی تو قلب عاشقم سامان ندارد

♫ویک موزیک♫

از تو زیباست جهان کوچک من غرق رویاست

تمام باور من آمدی در قلب و جانم

با تو در عمق زمانم تکیه کن بر شانه هایم

روز عشق را با تو جشن میگیرم

سرنوشت را در تو من میبینم

ای گل رویایی من مظهر زیبایی من

تکیه کن بر شانه هایم

عاشقت میمانم و شعر نو میخوانم و عشق تو در قلب من پایان ندارد

ای همه آرامشم ای تو تنها خواهشم، بی تو قلب عاشقم سامان ندارد

عاشقت میمانم و شعر نو میخوانم و عشق تو در قلب من پایان ندارد

ای همه آرامشم ای تو تنها خواهشم، بی تو قلب عاشقم سامان ندارد

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی