دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ ای دل ساده من افشین آذری

  • ۷۰۰

دانلود آهنگ ای دل ساده من افشین آذری

Download New Music Afshin Azari – Ey Dele Sadeye Man

 آهنگ افشین آذری به نام ای دل ساده من  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ ای دل ساده من افشین آذری

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  افشین آذری بنام ای دل ساده من 

یه روزی یه روزگاری دلمو دادم به یاری

رفتو منو تنها گذاشت انگار تو سینه اش دل نداشت

یا شایدم یکی رو داشت نه بخدا دوستم نداشت

دیدم اونو با اون یکی شونه به شونه دست تو دست

میگفتن و می خندیدن صحبت میکردن یه نفس

تا دید منو از روبرو اون بی وفا چشماشو بست

ای دل ساده من بیا بیرون از توی خیالش

ای دل ساده من خیلی گیر افتادی تو دامش

ای دل ساده من سنگ اونو نزن به سینه

ای دل ساده من دعا کن روز خوش نبینه

ای دل ساده من بیا بیرون از توی خیالش

ای دل ساده من خیلی گیر افتادی تو دامش

ای دل ساده من سنگ اونو نزن به سینه

ای دل ساده من دعا کن روز خوش نبینه

خدا کنه یارت یه روز بره تنهات بذاره

بره بهت پیغوم بده دیگه دوست نداره

از کنارت رد بشه و بهت محل نذاره

هر چی آوردی به سرم اون به سرت بیاره

از کنارت رد بشه و بهت محل نذاره

هر چی آوردی به سرم اون به سرت.بیاره

ای دل ساده من بیا بیرون از توی خیالش

ای دل ساده من خیلی گیر افتادی تو دامش

ای دل ساده من سنگ اونو نزن به سینه

ای دل ساده من دعا کن روز خوش نبینه

ای دل ساده من بیا بیرون از توی خیالش

ای دل ساده من خیلی گیر افتادی تو دامش

ای دل ساده من سنگ اونو نزن به سینه

ای دل ساده من دعا کن روز خوش نبینه

ویک موزیک

خدا کنه یارت یه روز بره تنهات بذاره

بره بهت پیغوم بده دیگه دوست نداره

از کنارت رد بشه و بهت محل نذاره

هر چی آوردی به سرم اون به سرت بیاره

از کنارت رد بشه و بهت محل نذاره

هر چی آوردی به سرم اون به سرت.بیاره

ای دل ساده من بیا بیرون از توی خیالش

ای دل ساده من خیلی گیر افتادی تو دامش

ای دل ساده من سنگ اونو نزن به سینه

ای دل ساده من دعا کن روز خوش نبینه

ای دل ساده من بیا بیرون از توی خیالش

ای دل ساده من خیلی گیر افتادی تو دامش

ای دل ساده من سنگ اونو نزن به سینه

ای دل ساده من دعا کن روز خوش نبینه

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی