دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ ترکم کرد احسان خواجه امیری

  • ۵۵۲

دانلود آهنگ ترکم کرد احسان خواجه امیری

Download New Music Ehsan Khajeh Amiri – Tarkam Kard

 آهنگ احسان خواجه امیری به نام ترکم کردبا متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ ترکم کرد احسان خواجه امیری

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  احسان خواجه امیری بنام ترکم کرد :

ی جایی حس کردم عاشقم نیست حواسش اینجا نبود و کم کم داشت کم میذاشت

به روش که آوردم اینو جا زد حضورشو هر ثانیه کمتر کرد ترکم کرد

نموند و موندو با خاطراتش کاری که نباید میکرد آخر کرد ترکم کرد ترکم کرد ترکم کرد

خیلی دیره ممکن نیست نمیذارم که برگردی بد بودم که چی شده هوس برگشتن کردی

گریه نکن چیزی نگو این تنها خواسته ی منه حتی الان نمیخوام که غرورت بشکنه

ی جایی حس کردم عاشقم نیست حواسش اینجا نبود و کم کم داشت کم میذاشت

به روش که آوردم اینو جا زد حضورشو هر ثانیه کمتر کرد ترکم کرد

نموند و موندو با خاطراتش کاری که نباید میکرد آخر کرد ترکم کرد ترکم کرد ترکم کرد

خیلی دیره ممکن نیست نمیذارم که برگردی بد بودم که چی شده هوس برگشتن کردی

گریه نکن چیزی نگو این تنها خواسته ی منه حتی الان نمیخوام که غرورت بشکنه

خیلی دیره ممکن نیست نمیذارم که برگردی بد بودم که چی شده هوس برگشتن کرد

گریه نکن چیزی نگو این تنها خواسته ی منه حتی الان نمیخوام که غرورت بشکنه

ی جایی حس کردم عاشقم نیست حواسش اینجا نبود و کم کم داشت کم میذاشت

به روش که آوردم اینو جا زد حضورشو هر ثانیه کمتر کرد ترکم کرد

نموند و موندو با خاطراتش کاری که نباید میکرد آخر کرد ترکم کرد ترکم کرد ترکم کرد

خیلی دیره ممکن نیست نمیذارم که برگردی بد بودم که چی شده هوس برگشتن کردی

گریه نکن چیزی نگو این تنها خواسته ی منه حتی الان نمیخوام که غرورت بشکنه

خیلی دیره ممکن نیست نمیذارم که برگردی بد بودم که چی شده هوس برگشتن کردی

گریه نکن چیزی نگو این تنها خواسته ی منه حتی الان نمیخوام که غرورت بشکنه

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی