دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ شهاب مظفری یادت نره

  • ۳۰۰

دانلود آهنگ شهاب مظفری یادت نره

Download New Music Shahab Mozaffari - Yadet Nare

دانلود آهنگ شهاب مظفری یادت نره

...برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ یادت نره شهاب مظفری

یادت نره انقده خواستمت که برن اَ دور و برت همه

هرچقدم بخوامت خب بازم کمه

آدم بَده، نشم آخر سر هی

بگم میخوامت تو بگی بیخیال عشق من

حالم بَده، بمون عذابم نده

نری اَ پیشم میدونی بعدِ تو همه شبامم غمِ

دِ لامصب هی

من بعدِ تو شدم از این همه آدم زده

بمون عذابم نده

♫ویک موزیک♫

من و تو و بوی بارون، چقدر خوبه حال هردوتامون

ما که چیزی کم نداریم، باشه پیش هم دلامون

سرتو بذار رو شونه‌م، واسه عاشقی تویی بهونه‌م

داد میزنم میخونم کل شهر بذار بدونن

من و تو و بوی بارون، چقدر خوبه حال هردوتامون

ما که چیزی کم نداریم، باشه پیش هم دلامون

سرتو بذار رو شونه‌م، واسه عاشقی تویی بهونه‌م

داد میزنم میخونم کل شهر بذار بدونن

♫ویک موزیک♫

اصلاً خیالتم جمع

نشینه توو دلت یه کم غم

تو دریایی پیش من آدما یه قطره‌ن

توو ساحل دلت یه عمر قدم زدم من

آخ فدات بشم من

من و تو و بوی بارون، چقدر خوبه حال هردوتامون

ما که چیزی کم نداریم، باشه پیش هم دلامون

سرتو بذار رو شونه‌م، واسه عاشقی تویی بهونه‌م

داد میزنم میخونم کل شهر بذار بدونن

من و تو و بوی بارون، چقدر خوبه حال هردوتامون

ما که چیزی کم نداریم، باشه پیش هم دلامون

سرتو بذار رو شونه‌م، واسه عاشقی تویی بهونه‌م

داد میزنم میخونم کل شهر بذار بدونن

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی