دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ زخم مرتضی اشرفی

  • ۴۹۸

دانلود آهنگ زخم مرتضی اشرفی

Download New Music Morteza Ashrafi – Zakhm

 آهنگ مرتضی اشرفی به نام زخم  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ زخم مرتضی اشرفی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ مرتضی اشرفی بنام زخم 

قهر که میکنی دل که میکنی با یه بی مرام مو نمیزنی

دم دمی نباش بسه لج نکن پیش من بمون راهتو کج نکن

راهتو کج نکن

زخم زدی رفیق خیلیم عمیق مبتلا شدم از همین طریق

دود اشتباه رفت تو چشم کی ترک کنی بری خب تهش که چی

زخم زدی رفیق خیلیم عمیق مبتلا شدم از همین طریق

دود اشتباه رفت تو چشم کی ترک کنی بری خب تهش که چی

♫ویک موزیک ♫

من اخمتو میخوام چیکار انقدر برام دور بر ندار

میخوایی برم اونم به چشم خوبی بدی ما رو ببخش

زخم زدی رفیق خیلیم عمیق مبتلا شدم از همین طریق

دود اشتباه رفت تو چشم کی ترک کنی بری خب تهش که چی

زخم زدی رفیق خیلیم عمیق مبتلا شدم از همین طریق

دود اشتباه رفت تو چشم کی ترک کنی بری خب تهش که چی

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی