دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ امید عامری آخر خط

  • ۲۳۳

دانلود آهنگ امید عامری آخر خط

Download New Music Omid Ameri - Akhare Khat

دانلود آهنگ جدید امید عامری به نام آخر خط

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ آخر خط امید عامری

دورم ازت انگار، تو موندی اونور دیوار

توی هر ثانیه اینجا تورو حس میکنم هربار

زیر بارون نمیشه برم آروم

نمیشه دلم هیشکی مثل تو نشد واسم عزیز دلم

سخته ببینم دیگه رفته

طاقتشو ندارم واسم آخر خطه

سخته ببینم دیگه رفته

طاقتشو ندارم واسم آخر خطه

♫ویک موزیک♫

با نگاش به زندگیم یه رنگ تازه دادش

من نفس میکشم تا الان به یادش

بُرده خاطراتمو با خودش من اینجا نیمه جونم

این روزا عوض شده اون ولی من هنوز همونم

آرامش حالم اون بوده برا من

شب شده هنوز اینجام من دل نگرانم

اون روزا برامون پُره رنگای قشنگ بود

بودش پهلوم انگار همه دنیا واسه من بود

سخته ببینم دیگه رفته

طاقتشو ندارم واسم آخر خطه

سخته ببینم دیگه رفته

طاقتشو ندارم واسم آخر خطه

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی