دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ دل پر زده امین فیاض

  • ۱۰۱۲

دانلود آهنگ دل پر زده امین فیاض

Download New Music Amin Fayyaz – Dele Par Zade

 آهنگ امین فیاض به نام دل پر زده  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ساب ویک موزیک

دانلود آهنگ دل پر زده امین فیاض

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ امین فیاض بنام دل پر زده 

دل من پر زده ببینه کجایی

دل من پر زده ,دل غم زده

همه جا سر زده ,ببینه کجایی

به دلم غم نده ,تو عذابم نده

چشم به راهت شدم ,تا یه روز بیایی

تا کی باید بشینم ,تنها توی اتاقم

آخه ببین به جز تو ,دیگه عشقی ندارم

دیگه عشقی ندارم ,سیاهه روزگارم

پای عاشقی دادم ,همه دار و ندارم

دیگه عشقی ندارم ,ستاره ای ندارم

ستاره ام تو بودی, بیا برگرد کنارم

عاشقی بی قرارم ,جز تو یاری ندارم

آره من بی قرارم , بیا برس به دادم

بیا برس به دادم

اشکامو نادیده نگیر, حرفامو نشنیده نگیر

دستو بذار تو دستم ,بیا دستامو بگیر

حال و روزمو ببین ,بیا اشکامو ببین

دنبالت دارم می گردم , بیا کنارم بشین

اشکامو نادیده نگیر , حرفامو نشنیده نگیر

دستو بذار تو دستم , بیا دستامو بگیر

بیا دستامو بگیر

حال و روزمو ببین , بیا اشکامو ببین

دنبالت دارم می گردم , بیا کنارم بشین

دیگه عشقی ندارم , ستاره ای ندارم

ستاره ام تو بودی , بیا برگرد کنارم

عاشقی بی قرارم , جز تو یاری ندارم

آره من بی قرارم , بیا برس به دادم

بیا برس به دادم

پخش آنلاین آهنگ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی