دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ عاشقم کرده بهنام بانی

  • ۵۹۰

دانلود آهنگ عاشقم کرده بهنام بانی

Download New Music Behnam Bani  – Ashegham Karde

 آهنگ بهنام بانی به نام عاشقم کرده متن و دو کیفیتMp3 320و پخش آنلاین128درویک موزیک

آهنگ عاشقم کرده به نام بهنام بانی برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  بهنام بانی بنام عاشقم کرده :

باور کن همه جا شده با تو بهشت

یه چیزا رو نمیشه نوشت تا یه روزی برسی بهش

یه چیزایی مث همین عشق یه چیزایی مث همین عشق

این روزا همه هوش و حواس منی تو که میدونی واسه منی

تویی تو همه خاطره هام تورو دیگه نمیشه نخوام تو یه جور دیگه ای برام

کاشکی برگرده اونی که عاشقم کرده اونی که این دلو میبره با حتی یه کلمه

جای تو اینجاست توی یه گوشه از قلبم من و تو عاشقیم چرا نگم اینو جلو همه

کاشکی برگرده اونی که عاشقم کرده اونی که این دلو میبره با حتی یه کلمه

جای تو اینجاست توی یه گوشه از قلبم من و تو عاشقیم چرا نگم اینو جلو همه

این حسو به تو داره فقط دل من پیش تو بی ارادست

گم کردم خودمو تو چشات آخه من عاشقتم خیلی سادست

میمیرم همه جوره برات تورو من نمیدم ساده از دست

میخوامت هیجان دلم واسه دوست داشتنت فوق العادست

کاشکی برگرده اونی که عاشقم کرده اونی که این دلو میبره با حتی یه کلمه

جای تو اینجاست توی یه گوشه از قلبم من و تو عاشقیم چرا نگم اینو جلو همه

کاشکی برگرده اونی که عاشقم کرده اونی که این دلو میبره با حتی یه کلمه

جای تو اینجاست توی یه گوشه از قلبم من و تو عاشقیم چرا نگم اینو جلو همه

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی