دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ ناصر صدر قلب من

  • ۳۳۷

دانلود آهنگ ناصر صدر قلب من

Download New Music Naser Sadr - Ghalbe Man

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام قلب من

...برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ قلب من ناصر صدر

قلب من برای تو، عمر من به پای تو بود

خاطراتِ خوبِ من با تو و لحظه‌های تو بود

این دلی که مُرد و شکست، بَد کردی ولی چشماشو بست

قلبی که از دردِ تو، غصه خورد و توو خونه نشست

توو تموم لحظه‌هام، دلخوشی و غصه‌هام

تو هنوز برای من، موندی و تازگی داری برام

من فقط تورو میخوام، دلخوشیمه اون چشات

اما عشقم از نگات، رفت و شدم دیگه کهنه برات

♫♫♫♫

خیلی تلخه کنار تو، بود و عشقی ندید از تو

اما به پات موند و یک عمر، این همه زجرو کشید از تو

حتی سخته دل کندن از تو، رفتن و نموندن با تو

خندید و گریون نشه، چشمام میون غمای تو

توو تموم لحظه‌هام، دلخوشی و غصه‌هام

تو هنوز برای من، موندی و تازگی داری برام

من فقط تورو میخوام، دلخوشیمه اون چشات

اما عشقم از نگات، رفت و شدم دیگه کهنه برات

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی