دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ یوسف زمانی نبض احساس

  • ۳۹۸

دانلودآهنگ یوسف زمانی نبض احساس

Download New Music Yousef Zamani – Nabze Ehsas

 آهنگ نبض احساس از یوسف زمانی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ نبض احساس یوسف زمانی

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ یوسف زمانی بنام نبض احساس 

دلخوری از بغض پری میفهمم

ناراحتی غصه داری میفهمم

دلواپس فردای با من بودنی

دلگیری از من اما درگیر منی

داری دل میزنی دل میکنی تو کم کم

من بهت حق میدم من حالتو میفهمم

داری دل میزنی دل میکنی تو کمم

من بهت حق میدم من حالتو میفهمم

نبض احساستو میگیرمو حالت خوش نیست

ایندفعه نیت من خیره تو فالت خوش نیست

دارم می بازمت ای داد بی داد

خودم کردم که لعنت بر خودم باد

دارم می بازمت ای داد بی داد

خودم کردم که لعنت بر خودم باد

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی