دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مهراد جم خوابم برد

  • ۴۶۷

مهراد جم خوابم برد

Download New Music Mehraad Jam – Khabam Bord

 دانلود آهنگ خوابم برد به همراه متن آهنگ از

رسانه ویک  موزیک

با بالاترین سرعت و قابلیت پخش آنلاین

با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

لطفا این آهنگ رو لایک کنید و از بخش دیدگاه ها، نظر خود را درباره آن به اشتراک بگذارید. امیدوارم از این آهنگ

لذت برده باشید جهت حمایت از ما ویک موزیک  را به دوستان خود معرفی نمایید.

://wikmusic.ir/

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ مهراد جم به نام خوابم برد

پس بگو که قرار بود
تو بیایی و من نمیدانستم
ای دردت به جان
بی قرار پر گریه ام
این همه سال ماه ساکت من کجا بودی
حالا که آمدی حرف ما بسیار وقت ما اندک آسمان هم که بارانیست

ویک موزیک
اون دیگه رفت اون دیگه نیست یه قاب عکس چشای خیس
اون دیگه نیست اون دیگه مرد قلب منم با خودش برد
وقتی برق تو چشاتو دیدم دلم کم آورد حیف محو اون چشات شدم خوابم برد
کجایی کجایی اصلا کجایی که من بی تو میدونم داغونم
کل شبارو زیر بارونم آخه داغونم داغونم 
کجایی کجایی اصلا کجایی که من بی تو میدونم داغونم
کل شبارو زیر بارونم آخه داغونم میزنه بارونم 
تو نیستی اما بوی عطرت یادگاری مونده خوب بلدی خودتو جا بکنی تو دل

ویک موزیک
اون روزایی که حتی یادتم نمونده چه حرفایی زدی که قلبمو سوزونده
کجایی کجایی اصلا کجایی که من بی تو میدونم داغونم
کل شبارو زیر بارونم آخه داغونم داغونم 
کجایی کجایی اصلا کجایی که من بی تو میدونم داغونم
کل شبارو زیر بارونم آخه داغونم میزنه بارونم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی