دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ گرشا رضایی نرو

  • ۳۹۷

گرشا رضایی نرو

Download New Music  Garsha Rezaei - Naro

 دانلود آهگ نرو به همراه متن آهنگ از

رسانه ویک  موزیک

با بالاترین سرعت و قابلیت پخش آنلاین

با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

گرشا رضایی نرو، دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی نرو + متن ترانه

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ گرشا رضایی به نام نرو

من از هوای بی تو بیذارم
به بودنت یه عمره بیمارم
بالاتر از جونم عزیز من
دوست دارم دوست دارم
بدون تو میدونی میمیرم من به هوای تو گرفتارم
تمومه دنیای من این حرفه دوست دارم دوست دارم
نرو نرو دوباره نشکن این شکسته رو
نذار بگیر جاتو غم نرو که عاشقت بیاره کم نرو

ویک موزیک
بمون بمون به حرمت روزای رفتمون نذار بیوفتم از نفس بمون
منو نذار تو این قفس بمون نرو نرو
نذار دلم بمیره بشکنه بسوزه باهات
نذار که غم بیاد دوباره باز بشینه جات
بشه واسم دلیل گریه یاد خنده هات یاد خنده هات خنده هات
نرو نرو دوباره نشکن این شکسته رو

ویک موزیک
نذار بگیر جاتو غم نرو که عاشقت بیاره کم نرو
بمون بمون به حرمت روزای رفتمون نذار بیوفتم از نفس بمون
منو نذار تو این قفس بمون نرو نرو

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی