دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ گرشا رضایی دل ندارم

  • ۲۶۹

دانلود آهنگ گرشا رضایی دل ندارم

Download New Music Garsha Rezaei – Del Nadaram

آهنگ دل ندارم از گرشا رضایی  بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ گرشا رضایی دل ندارم

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید گرشا رضایی بنام دل ندارم 

دل ندارم که بمونی دل ندارم که بری دل ندادم که ببینم واسه رفتن حاضری

چی عوض شد تو وجودم این نبودم قبل تو مطمئن باش هرچی بودم این نبودم قبل تو

اینم از من اینم از تو اینم از این زندگی گاهی رازاتو نمیشه حتی به خودت بگی

اون دوتاییا تموم شد اما باز دوست دارم دوست دارم گوشه ی قلبت خودمو جا بذارم

♫ویک موزیک♫

من بهونت کرده بودم تا نفس باشی برام میرم و میری و میدونی چقدر تورو میخوام

بر میگردم به گذشته از همیشه خسته تر چیزی از دلم نمونده که بگم منم ببر

اینم از من اینم از تو اینم از این زندگی گاهی رازاتو نمیشه حتی به خودت بگی

اون دوتاییا تموم شد اما باز دوست دارم دوست دارم گوشه ی قلبت خودمو جا بذارم

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی