دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ گرشا رضایی آخر دنیا

  • ۲۷۹

دانلود آهنگ گرشا  رضایی آخر دنیا

Download New Music Garsha Rezaei – Akhare Donya

آهنگ آخر دنیا از گرشا رضایی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ آخر دنیا گرشا رضایی

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ گرشا رضایی بنام آخر دنیا 

بریدی ازم نذاشتی بگم منو ندیدی به چی رسیدی جز حسرت و تنهایی

عزیز دلم کاش که یکم میموندی با من میموندی تا من ردت کنم از فکر این جدایی

نزن نزن نزن نزن زدن نداره اون که زمین خورده دیگه طاقت نمیاره

نگو کسی آخر دنیا رو ندیده کسی که به آخر خط رسیده دیده

چرا هرچی که میشه فایده نداره چرا تا میخوام برم دل نمیذاره

چرا دنبال یه فرصت دوبارم که بدون تورو دارم مگه میشه با تو رو به رو شمو این روزارو به روت بیارم

نمیشه تورو ادامه ندم صد سال دیگم به همه میگم هنوز منو دوست داری

خاطره هام مونده برام دلی که تنگه براش قشنگه بفهمه که تو واسش بی قراری

نزن نزن نزن نزن زدن نداره اون که زمین خورده دیگه طاقت نمیاره

نگو کسی آخر دنیا رو ندیده کسی که به آخر خط رسیده دیده

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی