دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ کولی عاشق احمد سلو

  • ۲۹۵

دانلود آهنگ کولی عاشق احمد سلو

Download New Music Ahmad Solo – Koli Ashegh

 آهنگ احمد سلو به نام کولی عاشق  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ کولی عاشق احمد سلو

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  احمد سلو بنام کولی عاشق 

آهای کولی عاشق در میره جونم واسه چشمای نابت

آهای رویای قلبم میخوام بازم دوباره بیام دورت بگردم

بی زحمت یکم مراقب خودت باش

نذار بریزه اشکات آخه خدایی حیفه چشمات

بی زحمت یکم مراقب خودت باش

نذار بریزه اشکات آخه خدایی حیفه چشمات

من ازت ممنونم که انتخاب اولت بودم انقد که خوبه چشمات توش موندم

نمیذارم ازم بگیرنت کور خوندن …

من ازت ممنونم عاشقت میمونم این یه قول مردونست من روی حرفم میمونم

بی زحمت یکم مراقب خودت باش

نذار بریزه اشکات آخه خدایی حیفه چشمات

بی زحمت یکم مراقب خودت باش

نذار بریزه اشکات آخه خدایی حیفه چشمات

من ازت ممنونم که انتخاب اولت بودم

من ازت ممنونم که انتخاب اولت بودم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی