دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ کامران مولایی پناهگاه

  • ۱۹۶

دانلود آهنگ کامران مولایی پناهگاه

Download New Music Kamran Molaei  –  Panahgah

آهنگ   پناهگاه  از کامران مولایی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ کامران مولایی پناهگاه

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ پناهگاه کامران مولایی

جز در خونت آقا جایی رو من نمیشناسم

وقتی درمونده میشم تنها پناهگاه منه

وقتی که دلگیرم و از عالم و آدم بُریدم

همه دلخوشیم اینه که حسین شاه منه

بی صاحبم نذار، ارباب بی کفن

دست منو بگیر آقا حسین من

بی صاحبم نذار، قلبم پُر از غم ِ

توو زندگیم پُر از تشویش و همهمه

♫ویک موزیک♫

من اومدم واسم یه کاری کنی

تا گره هام با دستاتون وا بشه

کاش منو بین عاشقاتون جا بدین

با من مثل نوکراتون تا بشه

دلخوش اون بیرق خوشرنگتون

کوچیکم و غصه هام اما زیاد

محرم دردامی و دیوونتم

منتظرم هر سال محرم بیاد

بی صاحبم نذار، ارباب بی کفن

دست منو بگیر آقا حسین من

بی صاحبم نذار، قلبم پُر از غم ِ

توو زندگیم پُر از تشویش و همهمه

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی