دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ کامران مولایی شاکی

  • ۲۵۳

دانلود آهنگ کامران مولایی شاکی

Download New Music Kamran Molaei  – Shaki

آهنگ  شاکی از کامران مولایی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ کامران مولایی شاکی

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ شاکی کامران مولایی

یکی دیگه به جای من اومده انگاری

که تو اینجوری از من ساده طلب کاری

یه جوری داری تا میکنی که ازت دور شم

به گذشتن از این همه خاطره مجبور شم

به گذشتن از این همه خاطره مجبور شم

بُریدم خیلی شاکی ام

خیال کردی که من کی ام

خیالت مثل قبلنا داغه تنم

خیالت مثل سابقم

هنوزم پاتم عاشقم

که هرجور خواستی و تا کنی و دَم نزنم

خودم کردم که حقمه

همشق تقصیر قلبمه

جواب خوبیام شدش همیشه بَدی

دلت با من نبود یه بار

از عشقت میکشم کنار

از عشقی که تهش بهم نارو زدینارو زدی

♫ویک موزیک♫

لعنتی داغ عشقت همیشه همرامه

لعنتی توو دلت بگو حالا کی جامه

تو میگفتی که واسه همیشه همراه منی

لعنتی چطور راضی شدی حالا دورم بزنی

بُریدم خیلی شاکی ام

خیال کردی که من کی ام

خیالت مثل قبلنا داغه تنم

خیالت مثل سابقم

هنوزم پاتم عاشقم

که هرجور خواستی و تا کنی و دَم نزنم

خودم کردم که حقمه

همشق تقصیر قلبمه

جواب خوبیام شدش همیشه بَدی

دلت با من نبود یه بار

از عشقت میکشم کنار

از عشقی که تهش بهم نارو زدی

نارو زدی

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی