دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ کافیه ندیم

  • ۲۹۴

دانلود آهنگ کافیه ندیم

Download New Music Nadim – Kafiye

 آهنگ ندیم  به نام کافیه بامتن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ کافیه ندیم

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ ندیم بنام کافیه :

بد کردم با خودم دارم عشقو از دست میدم رد دادم ای خدا تاوان چی رو پس میدم

تصمیمشو گرفت داغ بودم نفهمیدم وقتی که میرفت از تعجب میخندیدم

دلم میخواد عاشق بشم باز انتخابت کنم به هر کاری دست میزنم تا عشقمو ثابت کنم

از این به بعد نگذر نرو همین که باشی کافیه تو باش تا قسمت کنم زندگیمو باهات هر ثانیه

♫ویک موزیک♫

حال و هوای این خونه بعد تو داغونه تا تو رفتی گفتم ای خدا جدایی یه قانونه

دلم گرفت بغضم شکست داروم شده تنهایی حبی اونم که رفت درارو بست من موندمو یه قاب عکس

دلم میخواد عاشق بشم باز انتخابت کنم به هر کاری دست میزنم تا عشقمو ثابت کنم

از این به بعد نگذر نرو همین که باشی کافیه تو باش تا قسمت کنم زندگیمو باهات هر ثانیه

دلم میخواد عاشق بشم باز انتخابت کنم به هر کاری دست میزنم تا عشقمو ثابت کنم

از این به بعد نگذر نرو همین که باشی کافیه تو باش تا قسمت کنم زندگیمو باهات هر ثانیه

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی