دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ کافه یوسف زمانی

  • ۲۹۶

دانلود آهنگ کافه یوسف زمانی

Download New Music Yousef Zamani – Cafe

آهنگ کافه از یوسف زمانی با متن و با دو کفیت Mp320 و پخش انلاین 128 در ویک موزیک

آهنگ کافه به نام یوسف زمانی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  یوسف زمانی بنام کافه 

به فدای چشمات که انقدر جذابه بیا بریم کافه هر کی جز من گفت دوست داره بدون لافه

رد نکن دعوت ما رو آخه ببین هوا رو میسپارمش به تو کجا بریم اون ساعت این قرارو

همه جوره پایتم من بیا این دل ما رو نشکن قول میدم خوش بگذره به تو حتی بیشتر از من

دلتو یجوری میبرم شده نازتو هی میخرم اونجاها که آرزونه خودم تو رو میبرم

♫♫♫

من میدونم اگه دلت مال خودم شه زندگی رندگی میشه تازه با تو عزیزم

تو بذار باشه رو من یکم حواست نذار بشم هلاکت آخه من دلی میخوامت

همه جوره پایتم من بیا این دل ما رو نشکن قول میدم خوش بگذره به تو حتی بیشتر از من

دلتو یجوری میبرم شده نازتو هی میخرم اونجاها که آرزونه خودم تو رو میبرم

همه جوره پایتم من قول میدم خوش بگذره به تو حتی بیشتر از من

دلتو یجوری میبرم شده نازتو هی میخرم اونجاها که آرزونه خودم تو رو میبرم

متن آهنگ جدید یوسف زمانی بنام کافه 

به فدای چشمات که انقدر جذابه بیا بریم کافه هر کی جز من گفت دوست داره بدون لافه

رد نکن دعوت ما رو آخه ببین هوا رو میسپارمش به تو کجا بریم اون ساعت این قرارو

همه جوره پایتم من بیا این دل ما رو نشکن قول میدم خوش بگذره به تو حتی بیشتر از من

دلتو یجوری میبرم شده نازتو هی میخرم اونجاها که آرزونه خودم تو رو میبرم

♫♫♫

من میدونم اگه دلت مال خودم شه زندگی رندگی میشه تازه با تو عزیزم

تو بذار باشه رو من یکم حواست نذار بشم هلاکت آخه من دلی میخوامت

همه جوره پایتم من بیا این دل ما رو نشکن قول میدم خوش بگذره به تو حتی بیشتر از من

دلتو یجوری میبرم شده نازتو هی میخرم اونجاها که آرزونه خودم تو رو میبرم

همه جوره پایتم من قول میدم خوش بگذره به تو حتی بیشتر از من

دلتو یجوری میبرم شده نازتو هی میخرم اونجاها که آرزونه خودم تو رو میبرم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی