دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ کاش نبودم احمد سلو

  • ۳۳۰

دانلود آهنگ کاش نبودم احمد سلو

Download New Music Ahmad Solo – Kash Naboodam

 آهنگ احمد سلو به نام کاش نبودم  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ کاش نبودم احمد سلوبرای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  احمد سلو بنام کاش نبودم 

کاش نبودم کاش همون اول ازت خواسته بودم پا نذاری رو منو این غرورم کاشکی از چشم تو افتاده بودم

کاش نبودم من به اون عشقت گرفتار نبودم رو صدای خندت حساس نبودم انقدر اون چشمای تو خاص نبودن ناز نبودن

یکی مثل من چشماش هر شب از عشقت بارید یکی مثل اون دوست نداره ولی دوسش داری

اشکم دراومد وقتی صدای خندت اومد تو یه عاشقو کشتی دیگه اونو از دست دادی

یکی مثل من چشماش هر شب از عشقت بارید یکی مثل اون دوست نداره ولی دوسش داری

اشکم دراومد وقتی صدای خندت اومد تو یه عاشقو کشتی دیگه اونو از دست دادی

♫ویک موزیک♫

کاش نبودم کاش همون اول تو رو شناخته بودم دلو نباخته بودم

ساده بودم چی ساخته بودم از عشق تو کاش بدونم کی تو فالت اومد

کاش نبودم

یکی مثل من چشماش هر شب از عشقت بارید یکی مثل اون دوست نداره ولی دوسش داری

اشکم دراومد وقتی صدای خندت اومد تو یه عاشقو کشتی دیگه اونو از دست دادی

یکی مثل من چشماش هر شب از عشقت بارید یکی مثل اون دوست نداره ولی دوسش داری

اشکم دراومد وقتی صدای خندت اومد تو یه عاشقو کشتی دیگه اونو از دست دادی

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی