دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ چی بگم بهنام بانی

  • ۳۱۰

دانلود آهنگ چی بگم بهنام بانی

Download New Music Behnam Bani  – Chi Begam

 آهنگ بهنام بانی به نام چی بگم متن و دو کیفیتMp3 320و پخش آنلاین128درویک موزیک

آهنگ چی بگم به نام بهنام بانی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ چی بگم از بهنام بانی

تو چیه تو چشات که یکی برات میمیره

تورو نمیشه نخواد

تویی همه کسم نباشی نفسم میگیره

به همین دوتا چشا قسم

تو مال منی و بس عشق ما دو طرفس بگو

به همه تورو دوس دارم

به همه بگو میمیره برام بگو خودشو میخوام بگو

به همه تورو دوست دارم

چی بگم هرچی بگم

تو چیه تو چشات که یکی برات میمیره

تورو نمیشه نخواد

تویی همه کسم نباشی نفسم میگیره

به همین دوتا چشا قسم

تو مال منی و بس عشق ما دو طرفس

بگو به همه تورو دوس دارم

به همه بگو میمیره برام بگو خودشو میخوام

بگو به همه تورو دوست دارم

چی بگم هرچی بگم

تویی همه کسم نباشی نفسم میگیره

به همین دوتا چشا قسم

تو مال منی و بس عشق ما دو طرفس

بگو به همه تورو دوس دارم

به همه بگو میمیره برام بگو خودشو میخوام

بگو به همه تورو دوست دارم

چی بگم هرچی بگم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی