دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ چهار صبح مازیار فلاحی

  • ۲۳۷

دانلود آهنگ چهار صبح مازیار فلاحی

Download New Music Mazyar Fallahi – Chahar Sobh

 آهنگ چهار صبح از   مازیار فلاحی بهمراه  پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ چهار صبح مازیار فلاحی

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  مازیار فلاحی چهار صبح 

منتظرم تا این صدا دوباره باز خارم کنه منتظرم تا چهار صبح زنگ تو بیدارم کنه

قهوه ی داغ بی کسی سرد شده رو میز من یه فال خوب برام بساز گم شده ی عزیز من

کاشکی یبار مهلت بدی باز تو چشام نگاه کنی بهم بگی ای لعنتی دوست ندارم دوست ندارم

♫ویک موزیک♫

عقربه های ساعتم سرگیجه دارن سر صبح منتظر دوازده و یه ربع به نه یا سه و ربع

کاشکی فقط یه لحظه باز بازم تو رو داشته باشم تو صورتت نگاه کنم یه جمله مونده رو دلم

فقط یبار مهلت بده صاف تو چشات نگاه کنم بهت بگم ای لعنتی دوست ندارم دوست ندارم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی