دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ چنگ محسن چاوشی

  • ۳۰۴۰

دانلود آهنگ چنگ محسن چاوشی

آلبوم بی نام

Download New Music Mohsen Chavoshi – Chang

 آهنگ محسن چاوشی به نام چنگ متن و دو کیفیتMp3 320و پخش آنلاین128درویک موزیک

آهنگ قند منی به نام محسن چاوشی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ محسن چاوشی بنام چنگ 

همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی

چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی

به کسی جمال خود را ننموده‌ای و بینم

همه جا به هر زبانی بُوَد از تو گفتگویی

غم و درد و رنج و محنت همه مستعد قتلم

تو ببُر سر از تن من ببَر از میانه گویی

به ره تو بس که نالم ز غم تو بس که مویم

شده‌ام ز ناله نالی شده‌ام ز مویه مویی

♪ویک موزیک♪

همه خوشدل اینکه مطرب بزند به تار چنگی

من از آن خوشم که چنگی بزنم به تار مویی

بنموده تیره روزم ستم سیاه‌چشمی

بنموده مو سپیدم صنم سپیدرویی

♪ویک موزیک♪

چه شود که راه یابد سوی آب تشنه‌کامی

چه شود که کام جوید ز لب تو کامجویی

شود این که از ترحم دمی ای سحاب رحمت

من خشک‌لب هم آخر ز تو تر کنم گلویی

بشکست اگر دل من به فدای چشم مستت

سر خُمّ می سلامت شکند اگر سبویی

همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی

چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی

♪ویک موزیک♪

همه خوشدل اینکه مطرب بزند به تار چنگی

من از آن خوشم که چنگی بزنم به تار مویی

بنموده تیره روزم ستم سیاه‌چشمی

بنموده مو سپیدم صنم سپیدرویی

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی