دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ چشم آبی مصطفی فتاحی

  • ۷۴۲

دانلود آهنگ چشم آبی مصطفی فتاحی

Download New Music Mostafa Fatahi – Cheshm Abi

 آهنگ مصطفی فتاحی به نام چشم آبی  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ چشم آبی مصطفی فتاحی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ مصطفی فتاحی بنام چشم آبی 

چی میشه که یه کبوتر و باز، بسازن عشقو، برن به پرواز

آخه این چه رسمه تو زمونه ست، کبوتر با کبوتر، باز با باز

چه کنم فاصلمون زیاده، تو سواری و منم پیاده

رنگ چشات دلم رو برده، یه روز خوش به این دلم نداده

همیـــــشه بهارم، خوابتو هر شب میبینم

هر جا که میرم، رنگ چشاتو میبینم

رسیدن بهت آره محاله، داشتن چشمای آبیت خواب و خیاله

باز این دل من بهونه کرده، عشق تو عشقو تو دلم زندونی کرده

رسیدن بهت آره محاله، داشتن چشمای آبیت خواب و خیاله

باز این دل من بهونه کرده، عشق تو عشقو تو دلم زندونی کرده

یه رحمی کن تو ای خدا به جونم، تا عمر باشه چشم به راش (راهش) میمونم

هرچی بهش نزدیک تر که میشم بی اعتنایی ازش میبینم

همیــــشه بهارم، خوابتو هرشب میبینم

هرجا که میرم، رنگ چشاتو میبینم

رسیدن بهت آره محاله، داشتن چشمای آبیت خواب و خیاله

باز این دل من بهونه کرده، عشق تو عشقو تو دلم زندونی کرده

رسیدن بهت آره محاله، داشتن چشمای آبیت خواب و خیاله

باز این دل من بهونه کرده، عشق تو عشقو تو دلم زندونی کرده

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی