دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ چشمون سیاه مصطفی فتاحی

  • ۴۴۴

دانلود آهنگ چشمون سیاه مصطفی فتاحی

Download New Music Mostafa Fatahi – Cheshmoone Siah

 آهنگ مصطفی فتاحی به نام چشمون سیاه  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ چشمون سیاه مصطفی فتاحی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید مصطفی فتاحی بنام چشمون سیاه 

نگو این سرنوشته نگو تنهات میزارم

نه تو میتونی بد شی نه من طاقت میارم

تموم تشنگی هام به بارون تو بنده

اگه بازم بباری اگه چشمات بخنده

هنوزم یادمه اون روز

چطوری عاشقم کردی

سر عشقم چی اوردی

که حالا ساکت و سردی

منو با کی عوض کردی

که یادت رفت دوسم داشتی

مگه بازیچه بودم من

یه روز قهری یه روز آشتی

نگو این سرنوشته نگو تنهات میزارم

نه تومیتونی بد شی نه من طاقت میارم

تموم تشنگی هام به بارون تو بنده

اگه بازم بباری اگه چشمات بخنده

بمون گرمی دستاتو با دستام میگیرم

بمون از دوتا چشمون سیات جون میگیرم

تو باشی کنارم همه ی دنیارو دارم

نرو تلخی دنیا رو به کامت میارم

نگو این سرنوشته نگو تنهات میزارم

نه تو میتونی بدشی نه من طاقت میارم

تموم تشنگی هام به بارون تو بنده

اگه بازم بباری اگه چشمات بخنده

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی