دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ چتر مهراد جم

  • ۳۱۶

دانلود آهنگ چتر مهراد جم

Download New Music Mehraad Jam – Chatr

 آهنگ مهراد جم به نام چتر  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ چتر مهراد جم

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  مهراد جم بنام چتر 

یادته یه روز نم نم بارون یه حس عجیب بود بین دوتامون

من و تو و چتر تو دل یه شهر چی به سرش زد رفت دستامو ول کرد

چی شد که دردسر شدی دل تو از دلم برید

نموندی پای من یه بار همه ی درد من تویی

چی شد که دردسر شدی دل تو از دلم برید

نموندی پای من یه بار همه ی درد من تویی

یادته میرفتیم ما همه جا دوتایی یه ساله تنها میرم الان تو کجایی

بین این دوراهی تو یه راه جدایی نه …

چراغا خاموش هوا سرد میخورم غمت هی این همه ندیدمت بازم میگی کمته

مثل یه شهری ام که خراب شده بعد سیل من …

چی شد که دردسر شدی دل تو از دلم برید

نموندی پای من یه بار همه ی درد من تویی

چی شد که دردسر شدی دل تو از دلم برید

نموندی پای من یه بار همه ی درد من تویی

کاش بودی و امشب کنار من جات بود

نیستی ولی چترت رو صندلی جا موند

چی شد که دردسر شدی دل تو از دلم برید

نموندی پای من یه بار همه ی درد من تویی

چی شد که دردسر شدی دل تو از دلم برید

نموندی پای من یه بار همه ی درد من تویی

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی