دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ پویا بیاتی مجبورم

  • ۴۱۷

پویا بیاتی مجبورم

Download New Music Pouya Bayati – Majbooram

دانلود آهنگ مجبورم به همراه متن آهنگ از

رسانه ویک موزیک

با بالاترین سرعت و قابلیت پخش آنلاین

با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

لطفا این آهنگ رو لایک کنید و از بخش دیدگاه ها، نظر خود را درباره آن به اشتراک بگذارید. امیدوارم از این آهنگ

لذت برده باشید جهت حمایت از ما ویک موزیک  را به دوستان خود معرفی نمایید.

آهنگ مجبورم به نام پویا بیاتی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  پویا بیاتی بنام مجبورم 

خودش نخواست بمونه همراهم باشه

خودش نخواست قلبای ما باهم باشه

دوستم نداشت گذشت از این دل وامونده

تنهام گذاشت صداش تو گوشم جا مونده

من این دردا رو غصه ی فردا رو پای چی بنویسم

من از دلتنگی بعد هر آهنگی تو گریه هام خیسم

مجبورم بسوزم با غم این دل خسته

مجبورم بسازم با این قلب شکسته

مجبورم حرمت عشق زبونمو بسته

مجبورم تو دل بریزم بروم نیارم

مجبورمپا رو شیشه ی دلم بزارم

مجبورم آخه ازش خاطره ها دارم

ویک موزیک

خودش نخواست بمونه همراهم باشه

خودش نخواست قلبای ما باهم باشه

دوستم نداشت گذشت از این دل وامونده

تنهام گذاشت صداش تو گوشم جا مونده

من این دردا رو غصه ی فردا رو پای چی بنویسم

من از دلتنگی بعد هر آهنگی تو گریه هام خیسم

مجبورم بسوزم با غم این دل خسته

مجبورم بسازم با این قلب شکسته

مجبورم حرمت عشق زبونمو بسته

مجبورم تو دل بریزم بروم نیارم

مجبورمپا رو شیشه ی دلم بزارم

مجبورم آخه ازش خاطره ها دارم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی