دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ پدرام پالیز دریا

  • ۲۰۱

دانلود آهنگ پدرام پالیز دریا

Download New Music Pedram Paliz – Darya

آهنگ   دریا از پدرام پالیز  بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ پدرام پالیز دریا

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ پدرام پالیز بنام دریا 

در حالت چشمان تو موجی از دریای طوفانیست

حسی که در دستان توست هیچ جای این دنیا نیست

دریا دلم را پس نزن غرق تو بودن مرا کافیست

دنیا حهنم میشود بی تو ماندنم عجب دردیست

به دلم افتاده هوای تو که قدم بزنم کنار تو

به تو دلخوش شدنم رویاییست

همه شب به خیالم میزند از زمین و زمان دل میکنم

همه اینها درد تنهاییست

♫ویک موزیک♫

بی تو زندگی ندارم عاشقم و بی قرارم

در گلو نشسته بغضم موجم و ساحل ندارم

قلب من گرفته آتش در پی ابر و بارانم

کاش تمام من نبودی جا نمیماندی در جانم

به دلم افتاده هوای تو که قدم بزنم کنار تو

به تو دلخوش شدنم رویاییست

همه شب به خیالم میزند از زمین و زمان دل میکنم

همه اینها درد تنهاییست

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی