دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ پاییز برام بده مهدی مقدم

  • ۳۶۴

مهدی مقدم پاییز برام بده

Download New Music Mehdi Moghadam – Paeez Baram Badeh

دانلود آهنگ پاییز برام یده به همراه متن آهنگ از

رسانه ویک  موزیک

با بالاترین سرعت و قابلیت پخش آنلاین

با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

لطفا این آهنگ رو لایک کنید و از بخش دیدگاه ها، نظر خود را درباره آن به اشتراک بگذارید. امیدوارم از این آهنگ

لذت برده باشید جهت حمایت از ما ویک موزیک  را به دوستان خود معرفی نمایید.

مهدی مقدم پاییز برام بده، دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم پاییز برام بده + متن ترانه

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 متن آهنگ مهدی مقدم به نام پاییز برام بده

نیستی یه روزی من میمیرم از این درد
قلبم فقط واسه تو زندگی میکرد
هوا چه دلگیره بازم بارون زده
انگار دیگه بارون برای من بده
بیا از این روزا از همه چی خستم عمرم داره میره مگه تا کی هستم
بسه دیگه دوری بسه دیگه عذاب از دست دارم میرم بیا منو دریاب

ویک موزیک
پاییز رسیده خونه پس کجایی بیا دیگه بسه جدایی خستم از این چشم انتظاری
پاییز رسید به جون من کجایی توی کدوم حال و هوایی بیا مگه دوسم نداری
داره منو میکشه دلتنگی یعنی نمیدونی چقدر سنگی
یعنی نمیدونی چقدر سخته باور کنی که همه چیت رفته

ویک موزیک
پاییز رسیده خونه پس کجایی بیا دیگه بسه جدایی خستم از این چشم انتظاری
پاییز رسید به جون من کجایی توی کدوم حال و هوایی بیا مگه دوسم نداره

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی