دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ پازل بند سونامی

  • ۱۸۴

دانلود آهنگ  پازل بند سونامی

Download New Music Puzzle Band – Sunami

 آهنگ سونامی از پازل بند بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ سونامی پازل بند

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید پازل بند بنام سونامی 

خیلیه من به یکی بگم دلم بدجوری بهت وابستس

بذار آب از سر من بگذره دستام جلو چشمات بستس

تو زرق و برق چشم تو عشقمو پیدا کردم

به سرم زده با تو دنیا رو بگردم دنیا رو بگردم

مثل سونامی زدی به ساحلم تو چیکار کردی با دلم

هر جا که تو باشی پیشتمو دور نمیمونه فاصلم

مثل سونامی زدی به ساحلم تو چیکار کردی با دلم

بیخیال بذار برن همه تهش تو میمونی واسه من

♫ویک موزیک♫

اومدی غرقت شدم بین این همه آدم

میدونی چشمای نازت باعثه که این شده حالم

من بی تو گم میشم وسط شهر و شلوغیش

اصلا فکرشم نمیکردم که سخت بشه دوریت

مثل تو آخه قلب کی انقدر پره از احساسه

روی من حساسه

عشق تو مگه میشه که تو قلبم یه روزی عشق باشه

نباشی و تنهاشه

مثل سونامی زدی به ساحلم تو چیکار کردی با دلم

هر جا که تو باشی پیشتمو دور نمیمونه فاصلم

مثل سونامی زدی به ساحلم تو چیکار کردی با دلم

بیخیال بذار برن همه تهش تو میمونی واسه من

مثل سونامی زدی به ساحلم تو چیکار کردی با دلم

هر جا که تو باشی پیشتمو دور نمیمونه فاصلم

مثل سونامی زدی به ساحلم تو چیکار کردی با دلم

بیخیال بذار برن همه تهش تو میمونی واسه من

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی