دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ هوروش بند تو مثل دریایی

  • ۳۶۶

دانلود آهنگ هوروش بند تو مثل دریایی

Download New Music Hoorosh Band - To Mese Daryaei

دانلود آهنگ هوروش بند تو مثل دریایی

 ...برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ تو مثل دریایی هوروش بند

تو مث دریایی که موجاش مث موهاته

رنگین کمون با همه رنگاش توی چشماته

تو مث خورشید داری میتابی رو قلبم که

گل عشقمون کنار هم شکوفا شه

انقده میگم دیوونتم بَد عادت شی

من میمیرم اگه یه ذره باهام بَد شی

آخ چقد خونِ دلا خوردم که آخر سر

تو با پاهای خودت خواستی مال من شی

چقدر آرومم باهات توو خیابون و شب

چه میچسبه باهات زیر بارونو چتر

هرکی دوس داره عشقشو یه تنه

حق میدم بخواد از همه بگذره

من حال دلم با تو خوبه فقط

چقدر آرومم باهات توو خیابون و شب

چه میچسبه باهات زیر بارونو چتر

هرکی دوس داره عشقشو یه تنه

حق میدم بخواد از همه بگذره

من حال دلم با تو خوبه فقط

♫ویک موزیک♫

میرسه روزی که اون بدجوری عاشقت بشه

واسه داشتن تو از همه بخواد دست بکشه

انقدر پارو بزن میرسی آخرش بهش

راهی جز این نداره سوار قایقت بشه

چقدر آرومم باهات توو خیابون و شب

چه میچسبه باهات زیر بارونو چتر

هرکی دوس داره عشقشو یه تنه

حق میدم بخواد از همه بگذره

من حال دلم با تو خوبه فقط

چقدر آرومم باهات توو خیابون و شب

چه میچسبه باهات زیر بارونو چتر

هرکی دوس داره عشقشو یه تنه

حق میدم بخواد از همه بگذره

من حال دلم با تو خوبه فقط

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی