دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ هوا بارونیه علی عبدالمالکی

  • ۲۹۲

دانلود آهنگ هوا بارونیه علی عبدالمالکی

Download New Music Ali Abdolmaleki – Hava Baroonieh

 آهنگ علی عبدالمالکی  به نام بی جهت نیست  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ هوا بارونیه علی عبدالمالکی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ علی عبدالمالکی بنام هوا بارونیه 

هوا بارونیه حال من خود پریشونیه

هوا بارونیه حال من همون که میدونیه

هوا بارونیه قلب من منتظر اونیه

که خودش باعث این همه گریه و داغونیه

هوا بارونیه هوا بارونیه هوا بارونیه هوا بارونیه

بیزارم از پاییز و از تموم روزاش

مخصوصا غروباش مخصوصا غروباش

تنها تو خیابون تنها زیر بارون

گریه می کنم من واسه هر دوتاتمون واسه هر دوتامون

هوا بارونیه حال من خود پریشونیه

هوا بارونیه حال من همون که میدونیه

هوا بارونیه قلب من منتظر اونیه

که خودش باعث این همه گریه و داغونیه

هوا بارونیه هوا بارونیه هوا بارونیه هوا بارونیه

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی