دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ هوای شهر امین بانی

  • ۳۶۹

 دانلود آهنگ هوای شهر امین بانی

Download New Music Amin Bani – Havaye Shahr

 آهنگ امین بانی به نام هوای شهر متن و دو کیفیتMp3 320و پخش آنلاین128درویک موزیک

آهنگ هوای شهر به نام امین بانی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  امین بانی بنام هوای شهر 

هوای شهر دلگیره دلم بی تابه از یادت کجای این جهانی تو دل دیوونه میخوادت

یه وقتایی به فکرم باش سراغم رو بگیر از غم میخوام دلتنگ من باشی بهم وابسته شی کم کم

یه وقتایی به فکرم باش سراغم رو بگیر از غم میخوام دلتنگ من باشی بهم وابسته شی کم کم

♫ویک موزیک♫

من از چیزی نمیرنجم اگر چه قلبم آشوبه من این حالم رو دوست دارم

چون از عشق توئه خوبه

هوای شهر دلگیره دلم بیتابه از یادت کجای این جهانی تو دل دیوونه میخوادت

♫ویک موزیک♫

هنوزم باورم اینه ندارم بی تو فردایی میرم تا انتهای شب مسیرم رو به تنهایی

هوای شهر دلگیره دلم بیتابه از یادت کجای این جهانی تو دل دیوونه میخوادت

من از چیزی نمیرنجم اگر چه قلبم آشوبه من این حالم رو دوست دارم

چون از عشق توئه خوبه

هوای شهر دلگیره دلم بیتابه از یادت کجای این جهانی تو دل دیوونه میخوادت

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی