دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ هواییتم مهراد جم

  • ۲۹۸

 دانلود آهنگ هواییتم مهراد جم

Download New Music Mehraad Jam – Havayitam

 آهنگ مهراد جم به نام هواییتم  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین128در ویک موزیک

آهنگ هواییتم به نام مهراد جم

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید..

متن آهنگ جدید مهراد جم بنام هواییتم 

داره بارون میزنه نم نم خیابونا چه سردن دارم از اون کوچه رد میشم که تو رو توش گمت کردم

خالیه دستم منو ببین چه خستم وای اگه نباشی میگیره نفسم

من هواییتم خودت میدونی بی شک خسته ام بی شک ولی صبحا به امید تو از خواب پا میشم

زدی آتیشم آره دارم دور میشم من هواییتم

♫ویک موزیک♫

فقط مال من بودی قبلا دور شدی ازم کم کم پس گرفتی دلتو از من وای به حالت قلبم

من هواییتم خودت میدونی بی شک خسته ام بی شک ولی صبحا به امید تو از خواب پا میشم

زدی آتیشم آره دارم دور میشم من هواییتم

♫ویک موزیک♫

من هواییتم خودت میدونی بی شک خسته ام بی شک ولی صبحا به امید تو از خواب پا میشم

زدی آتیشم آره دارم دور میشم من هواییتم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی