دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ هنوزم عاشقم احمد سعیدی

  • ۳۳۲

دانلود آهنگ هنوزم عاشقم احمد سعیدی

Download New Music Ahmad Saeedi – Hanoozam Ashegham

 آهنگ احمد سعیدی به نام هنوزم عاشقم  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 درویک موزیک 

دانلود آهنگ هنوزم عاشقم احمد سعیدی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  احمد سعیدی بنام هنوزم عاشقم 

یه حرفی مونده تو دلم نمیذاره غرورم بگم

با اینکه خیلی وقته رفتی ولی هنوزم عاشقم

با اینکه رفتم از یادت همه میگن نمیخوادت

نمیدونم چرا ولی دوست دارم

رفتی اما فکرت یه لحظه راحتم نمیذاره

قلبه من دست بر نمیداره پیشه تو گیره بیچاره

منتظر میشم یه روزی دوباره بیای پیشم

سهم من میشی سهم تو میشم

شعر آهنگ جدید احمد سعیدی هنوز عاشقم

منو شبایه دریا به یادت منو قلبی که هنوز میخوادت

منو عشقی که زنده میمونه تو قلبم همیشه

تو و خورشیدو روزایه روشن تو با فردایه زندگی بی من

منو تنهایی هامو روزایه تلخه بی تو بودن

یه حرفی مونده تو دلم نمیذاره غرورم بگم

با اینکه خیلی وقته رفتی ولی هنوزم عاشقم

با اینکه رفتم از یادت همه میگن نمیخوادت

نمیدونم چرا ولی دوست دارم

رفتی اما فکرت یه لحظه راحتم نمیذاره

قلبه من دست بر نمیداره پیشه تو گیره بیچاره

منتظر میشم یه روزی دوباره بیای پیشم

سهم من میشی سهم تو میشم

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی