دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ همه جوره پایتم من یوسف زمانی

  • ۱۵۷۲

 دانلود آهنگ همه جوره پایتم من یوسف زمانی

Download New Music Yousef Zamani – Cafe

 آهنگ یوسف زمانی به نام همه جوره پایتم من  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ همه جوره پایتم من یوسف زمانی

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ یوسف زمانی بنام همه جوره پایتم من 

به فدای چشات که انقد جذابه

بیا بریم یه کافه

هر کی جز من گفت دوست دارم

بدون لافه

رد نکن دعوت ما رو

آخه ببین هوا رو

میسپارمش به تو کجا بریم اون ساعت این قرارو

همه جوره پایتم من

بیا دل ما رو نشکن

 

بزودی

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی