دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ نگار افشین آذری

  • ۳۱۰

دانلود آهنگ نگار افشین آذری

Download New Music Afshin Azari – Negar

 آهنگ افشین آذری به نام نگار  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ نگار افشین آذری

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  افشین آذری بنام نگار 

من اینجا غریبم کجایی کجایی

امون از غم این جدایی جدایی

من اینجا غریبم کجایی کجایی

امون از غم این جدایی جدایی

غمت رو رو دوشم نذار کار من نیست

همه رفتن و هیشکی دلدار من نیست

منو خونه و بی تو و یک بغل درد

کسی فکر این حال و احوال من نیست

من اینجارو بی تو نمیخوام نمیخوام

یه خسته یه عاشق یه بیمار تنهام

تو رفتی نگاه های مردم عوض شد

با هیشکی به غیر از خودت را نمیام

دارم دل از این زندگی میبرم

دارم مثل بارون زمین میخورم

خبر داری این روزا بی تو کجا

چجوری دارم زندگی میکنم

نگار سیه چشم من جات همیشه

تو قلبیه که داغ چشماتو داره

نمک میزنه زخم تو این اتاقی

که هر شب تب خاطره هاتو داره

من اینجارو بی تو نمیخوام نمیخوام

یه خسته یه عاشق یه بیمار تنهام

تو رفتی نگاه های مردم عوض شد

با هیشکی به غیر از خودت را نمیام

نگار آهنگ نگار از افشین آذری

دارم دل از این زندگی میبرم

دارم مثل بارون زمین میخورم

خبر داری این روزا بی تو کجا

چجوری دارم زندگی میکنم

نگار سیه چشم من جات همیشه

تو قلبیه که داغ چشماتو داره

نمک میزنه زخم تو این اتاقی

که هر شب تب خاطره هاتو داره

من اینجارو بی تو نمیخوام نمیخوام

یه خسته یه عاشق یه بیمار تنهام

تو رفتی نگاه های مردم عوض شد

با هیشکی به غیر از خودت را نمیام

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی