دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ نمیرم مسیح و آرش AP

  • ۴۱۲

دانلود آهنگ نمیرم مسیح و آرش AP

Download New Music Masih & Arash AP – Nemiram

 آهنگ مسیح و آرش AP به نام نمیرم با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین128 در ویک موزیک

آهنگ نمیرم به نام مسیح و آرش AP

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ مسیح و آرش AP بنام نمیرم :

تا نگی چی شد که از سنگ شده قلبت

نمیرم ، نمیرم ، نمیرم

خیلی فرق کردی با اون روزای قبلت

میگی نه ، میگی نه ، میگی نه

من که جز گفتنِ خوبیت ، نگفتم ، نگفتم ، نگفتم

فکر نمیکردم که از چشمات بیفتم ، بیفتم ، بیفتم

بارونو بغل کردم ببین ، فکر نمیکردم بری

مثل پروانه به دورِ شمع ، که میگرده ببین

توو دلِ من که ریشه زدی ، واسه تو خوردم زمین

تا تو وایسی رو پاهات ، وسطِ راه و دور زدی

بارونو بغل کردم ببین ، فکر نمیکردم بری

مثل پروانه به دورِ شمع ، که میگرده ببین

توو دلِ من که ریشه زدی ، واسه تو خوردم زمین

تا تو وایسی رو پاهات ، وسطِ راه و دور زدی

تا نگی با چی میخوای باز زدلمو گول بزنی

یه دفعه ساده ازم رد بشی و دل بَکنی

من نمیرم تا نشینی رو به روم و توو چشام

مثلِ سابق هی دروغ بگی بهم زل بزنی

بارونو بغل کردم ببین ، فکر نمیکردم بری

مثل پروانه به دورِ شمع ، که میگرده ببین

توو دلِ من که ریشه زدی ، واسه تو خوردم زمین

تا تو وایسی رو پاهات ، وسطِ راه و دور زدی

بارونو بغل کردم ببین ، فکر نمیکردم بری

مثل پروانه به دورِ شمع ، که میگرده ببین

توو دلِ من که ریشه زدی ، واسه تو خوردم زمین

تا تو وایسی رو پاهات ، وسطِ راه و دور زدی

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی