دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ ناصر زینعلی بگو چند

  • ۱۷۹

دانلود آهنگ ناصر زینعلی بگو چند

Download New Music  Naser Zeynali - Begoo Chand

دانلود آهنگ ناصر زینعلی بگو چند

 ...برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ بگو چند ناصر زینعلی

حال چشاتو میخرم فقط بگو چند

اگه تو لب تَر کنی یک دو سه توو کوچه‌م

یه جوری که هیشکی به جز خودم نفهمه

اگه دوسم داری یواش بگو توو گوشم

صدای قلبم با نفسات میشه میزون

توو دلِ وامونده‌ی من آتیش نسوزون

آره به هر سازی که تو بخوای میرقصم

با اون نگاهات دل مارو هی نلرزون

نمه نمه نمه نشستی با عشوه توو قلبم

خنده هاتو که دیگه عشقه نگم من آخ نگم من

یه تنه دلمو حریفی همین چیزات قشنگه

اون دوتا چشاتو قربون که نفهمیدیم چه رنگه

حال چشاتو میخرم فقط بگو چند

♫ویک موزیک♫

اگه تو لب تَر کنی یک دو سه توو کوچه‌م

یه جوری که هیشکی به جز خودم نفهمه

اگه دوسم داری یواش بگو توو گوشم

صدای قلبم با نفسات میشه میزون

توو دلِ وامونده‌ی من آتیش نسوزون

آره به هر سازی که تو بخوای میرقصم

با اون نگاهات دل مارو هی نلرزون

نمه نمه نمه نشستی با عشوه توو قلبم

خنده هاتو که دیگه عشقه نگم من آخ نگم من

یه تنه دلمو حریفی همین چیزات قشنگه

اون دوتا چشاتو قربون که نفهمیدیم چه رنگه

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی