دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی قلاب

  • ۱۷۰

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی قلاب

Download New Music Meysam Ebrahimi - Gholab (Ft Mehdi Amiri)

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام قلاب

...برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ میثم ابراهیمی و مهدی امیری به نام قلاب

من دلم تنگه واسه چشمای
سیاهت خنده و چالت
من دلم تنگه واسه بارونی
که میزد ضربه رو شالت
آخ چه قشنگه فکر اینکه تو خیابون هم قدم بودیم
یا شبایی که خودمونی پای آتیش دور هم بودیم
هی با توام مو مشکی عشق خوشگل من
تو خاطرت کنده نمیشه از دل من

♫ویک موزیک♫
قسم به جونت اینو یادت بمونه
آخر به دریا میزنیم با قایق من
هی با توام مو مشکی عشق خوشگل من
تو خاطرت کنده نمیشه از دل من
قسم به جونت اینو یادت بمونه
آخر به دریا میزنیم با قایق من

♫ویک موزیک♫
بین شونه های من توی پاتوق خودت آروم بگیر
ابر قلبت که گرفت رو سرت چتر خودم بارون بگیر
توی آب بنداز بیار قایقتو طرف مرداب من
پیش من ماهی بشی بیوفته به تور خودت قلاب من
هی با توام مو مشکی عشق خوشگل من
تو خاطرت کنده نمیشه از دل من
قسم به جونت اینو یادت بمونه آخر به دریا میزنیم با قایق من
هی با توام مو مشکی عشق خوشگل من
تو خاطرت کنده نمیشه از دل من
قسم به جونت اینو یادت بمونه آخر به دریا میزنیم با قایق من

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی