دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی جامون عوض

  • ۲۰۱

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی جامون عوض

Download New Music Meysam Ebrahimi – Jamoon Avaz

آهنگ جامون عوض از میثم ابراهیمی بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی جامون عوض

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی جامون عوض

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام جامون عوض 

بگو بعد تو من به کی بگم به کی بگم از این دلی که رفت

جای نبودنت موند توی سینم یه تیکه قلب

حالمو ببین بیا سراغمو بگیر

♫ویک موزیک♫

واسه یه بار جامون عوض تو جلو راهمو بگیر

حالمو ببین بیا سراغمو بگیر

واسه یه بار جامون عوض تو جلو راهمو بگیر

تو که نبودی ببینی توی این شبا چقدر تنگه دلم

جمع نشه تو چشت اشکی یه وقت

وقتی که نیستی من از کی بگم

♫ویک موزیک♫

کم نشد عشق تو حتی یه بار تو دلم

حالمو ببین بیا سراغمو بگیر

واسه یه بار جامون عوض تو جلو راهمو بگیر

حالمو ببین بیا سراغمو بگیر

واسه یه بار جامون عوض تو جلو راهمو بگیر

تو که نبودی ببینی توی این شبا چقدر تنگه دلم

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی