دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ موهامو زدم میلاد راستاد

  • ۲۶۷

دانلود  آهنگ موهامو زدم میلاد راستاد

Download New Music Milad Rastad – Moohamo Zadam

 آهنگ میلاد راستاد به نام موهامو زدم  با متن و دو کیفیت Mp3 320 و پخش آنلاین 128 در ویک موزیک

دانلود آهنگ موهامو زدم میلاد راستاد

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ  میلاد راستاد بنام موهامو زدم 

موهامو زدم بهم میاد مگه زشت شدم نگاهم نمیکنی دلت میاد

دارم میرم واسه دو سال ازم خداحافظی نکن اشکم در میاد

خداحافظ همه کسم دارم میرم ولی عکسات با منه

اگه نیستم اگه دوریم تموم خاطراتت همیشه با منه

♫ویک موزیک♫

لحظه ی خداحافظی چشام چر اشک میشه

تموم ذهتم اینجا درگیر برگشت میشه

چشای من تر میشه خیلی نفس گیر میشه نبینمت دیر میشه

موهامو زدم بهم میاد مگه زشت شدم نگاهم نمیکنی دلت میاد

دارم میرم واسه دو سال ازم خداحافظی نکن اشکم در میاد

خداحافظ همه کسم دارم میرم ولی عکسات با منه

اگه نیستم اگه دوریم تموم خاطراتت همیشه با منه

اگه نیستم اگه دوریم تموم خاطراتت همیشه با منه

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی