دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مهرو ایوان بند

  • ۳۳۰

دانلود آهنگ مهرو ایوان بند

Download New Music Evan Band – Mahroo

 آهنگ ایوان بند به نام مهرو متن و دو کیفیتMp3 320و پخش آنلاین128درویک موزیک

آهنگ مهرو به نام ایوان بند

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدید ایوان بند بنام مهرو 

به تماشای تو یه عمره که عادت کردم عاشقی کردمو انگار عبادت کردم

خواب چشمای تو رو دیدمو بیدار شدم تو طبیبم شدی از عشق تو بیمار شدم

چشم شهلای تو بدحوری خرابم کرده منو تو عشق تو دیوانه حسابم کرده

دو تا یار که صد بار از هم نمیرنجن عاشق شده ها عشقو که اینجور نمیسنجن

گل اندام گل اندام ای یار گل اندام عجب دلبر مه رویی شدی جان گل اندارم

گل اندام گل اندام ای یار گل اندام عجب دلبر مه رویی شدی جان گل اندارم

♫ویک موزیک♫

خوشم با توی تنها ای جونتو قربون دیوونتو از دیوونه بازیاش نترسون

دلم با توی تنها راضی به جنونه تاریخی این رابطه ای که بینمونه

چشم شهلای تو بدحوری خرابم کرده منو تو عشق تو دیوانه حسابم کرده

دو تا یار که صد بار از هم نمیرنجن عاشق شده ها عشقو که اینجور نمیسنجن

گل اندام گل اندام ای یار گل اندام عجب دلبر مه رویی شدی جان گل اندام

گل اندام گل اندام ای یار گل اندام عجب دلبر مه رویی شدی جان گل اندام

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی