دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مهراد ابرو کمان

  • ۳۳۳

دانلود آهنگ مهراد ابرو کمان 

Download New Music Mehrad – Abroo Kaman

آهنگ ابرو کمان از مهراد بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ مهراد ابرو کمان

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ مهراد به نام ابرو کمان

بعد از درد و غصه های بی حد
فال حافظ گرفتم و خوش آمد
دستان تو شد سرزمین و خانه من
غرق ام کن در آرامش ات دیوانه من
شاه نشین دلم جای تو ای مهربانم
حاضرم جان دهم پای تو ابرو کمانم
♫ویک موزیک♫
دستان تو شد سرزمین و خانه من
غرق ام کن در آرامش ات دیوانه من
♫ویک موزیک♫
با من باش دل که رفته بر باد
ماه ام باش ای داد از دل ای داد
میخواهم تو همه جانم باشی
شیرین شو تا من باشم فرهاد
من بی تو جانم را خواهم داد
میخواهم تو همه جانم باشی
♫ویک موزیک♫
چشم بد دور از آن آسمان چشمت ای جان
ای گل ارغوان نکن دل مرا پریشان
ای تو سامان دل مهربانی تو دریاست
ای تو ای جان دل همین که هستی مثل رویاست
♫ویک موزیک♫
با من باش دل که رفته بر باد
ماه ام باش ای داد از دل ای داد
میخواهم تو همه جانم باشی
شیرین شو تا من باشم فرهاد
من بی تو جانم را خواهم داد
میخواهم تو همه جانم باشی

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی