دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مهراب تاراج

  • ۲۶۹

دانلود آهنگ مهراب تاراج

Download New Music Mehrab - Taraj

آهنگ تاراج از مهراب  بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ مهراب تاراج

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ مهراب تاراج

پشت پا زدی به بختت خودتم خبر نداری تنهایی سفر چه سخته وقتی همسفر نداری
دیگه فرصتی نذاشتی واسه من ستاره باشی یروزی بودی عزیزم نمیخوام دوباره باشی
نمیخوام دوباره از نو پای عشق تو بسوزم مثل عاشقای خسته چشامو به در بدوزم
یادته میگفتم تو صدات تو چه آرامشی داری هیس هیچی نگو الان سردرد میاری
رو اون چاله ای که رفتی خالی شد روی قلبم قد یذرس با چی میخوای سرپوش بذاری
میگفتی تا قیامت دلم از دلت نمیبره سگ خیابونی شرافتش بالا تر از توئه

♫ویک موزیک♫
خداروشکر یجوری تونستم نمیرم از دوریت باید با چشمام میدیدمت که بدون من خوبی
از همون بیشرفی که مارو آشنا کرد یه روز من هر از چندگاهی حالتو میپرسم هنوز
بگو شب سیاهه شب تاریکه شب درده بگو مثل من شدی جدایی خستت کرده
گفتی دست جفتمونه هم رسیدن هم جدایی پس چرا اینجوری شد من رسیدم تو کجایی
یادته میگفتی تو مهره مار داری وامونده رفتیو مهره ی مارم تو جیبت جامونده

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی