دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مهراب أذان

  • ۴۶۷

دانلود آهنگ مهراب أذان

Download New Music Mehrab – Azan

آهنگ  أذان از مهراب  بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ در ویک موزیک

دانلود آهنگ مهراب  أذان

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن  آهنگ مهراب  أذان

به جای اذان اسم تورو صدا زدن گوشم

از درد نبودت هر شب بیهوشم

واسه حرفات به گوشم من نمیرم واسه تو پس واسه کی مردم

که با اسمت دل یه عالمو بردم

انقد دنبالت دوییدم نفهمیدی خستگی چیه تو آهنی چه میفهمی شکستگی چیه

بیخیال من شو بیخیال اینکه یه روز عشق تو بودم

♫ویک موزیک♫

دیگه میدونی چرا دست بر نمیدارم ازت

میگن به دنیا اومدم اسم تورو تو گوشم اذان میخوندن

نگو گناهکاره قلبم به خدا گناه داره قلبم

اونم منی که تموم این مردمو سر به مهرت کردم

میگن وقت بچه به دنیا میاد در گوشش اذان میخونن تا دین خودش بشناسه

بعد اینهمه سال تازه فهمیدم چرا نمیتونم از عشقت پا پس بکشم

پرسیدم بهم گفتن وقتی به دنیا اومدم بهم گفتن وقتی به دنیا اومدم در گوشم اسم تورو گفتن

حالا میدونم چرا اون دلیل گریه هامه

♫ویک موزیک♫

اون دلیل گریه هامه برو حلالت ای که واسم عذابه

معلومه حال قلبم این روزا خرابه

برو برو برس به یارت اشکای چشامم بدرقه راهت

میدونم چشات کجا داره میره آسمون بازم ببار که حالم خرابه

بگذریم از اینکه بد بودی و گذشت قلب من به دستای تو شکست

بگذریم از اینکه رفتی بگذریم دارم میمیرما دیگه صدامو نمیشنوی

هر چی بودی هر کی بودی رفتی اینم گذشت

ولی خوب میدونم خوب میدونی که غرور من شکست

♫ویک موزیک♫

ای کاش چشم من امشب خواب بمونه این قلب سنگی توم بی خریدار بمونه

از وقتی نیستی کم حرف تر شدم تو دورتر میشدی من وابسته تر شدم

حال دلم خوب نیست لیلام کجایی ببین بین منو تو فقط من پیرتر شدم

چقد این روزا تلخ تلختر از همیشه ببین اینجوری پیش بره بدترم میشه

یه حسی از آرامش انگار تو این خونه کمه منو بغل کن بغل بغل کن یه عالمه

شاید دلتنگیمون سخت تر از این باشه که میدونی

یه جاهایی شکستی قلبمو خودت نمیدونی

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی