دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مهدی یغمایی ناجی

  • ۱۸۰

دانلود آهنگ مهدی یغمایی ناجی

Download New Music Mehdi Yaghmaei - Naji

دانلود آهنگ مهدی یغمایی ناجی

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ ناجی مهدی یغمایی

چجوری عاشق شم که سهم من باشی

کنار این تنها، دوباره تنها شی

ببین چه بارونی یه عمره میباره

آدم نگاهاشو که جا نمیذاره

جا نمیذاره ...

همین که از دورم نگات کنم خوبه

تویی که میدونی دلم چه آشوبه، توو سینه میکوبه

تموم دنیامو به بودنت میدم

منی که توو دنیا فقط تورو خواستم فقط تورو دیدم

♫ویک موزیک♫

به هوای تو گریه شدن رسمِ تقدیره

وقتی آسمونم مثل من قلبش میگیره

اگه پای پیاده میام توو این حیرونی

تو که حال خراب منو بهتر میدونی

همین که از دورم نگات کنم خوبه

تویی که میدونی دلم چه آشوبه، توو سینه میکوبه

تموم دنیامو به بودنت میدم

منی که توو دنیا فقط تورو خواستم فقط تورو دیدم

فقط تورو دیدم ...

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی