دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مهدی یراحی هوای تو

  • ۱۴۳

دانلود آهنگ مهدی یراحی هوای تو

Download New Music Mehdi Yarrahi - Havaye To

دانلود آهنگ مهدی یراحی هوای تو

 برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ مهدی یراحی با نام هوای تو

بیا تا پیدا شم تو باش تا من باشم هنوز میشینم به هوای دیدن تو
تو با این دل کندن کجا رفتی بی من بگو نزدیکم به شب رسیدن تو

♫ویک موزیک♫
بیا که رها شم از این همه درد که صدا شم از این شب سرد که تموم بشه فاصله ها
بیا که من از تو خسته ترم که من از من بی خبرم به هوای خونه بیا

 

پخش آنلاین آهنگ
کانال تلگرامی ویک موزیک
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی