دانلود آهنگ جدید | ویک موزیک

ویک موزیک | دانلود آهنگ،دانلود آلبوم جدید،آهنگ جدید 99، دانلود آهنگ شاد،آهنگهای شاد99

عنوان آگهی

دانلود آهنگ مهدی یراحی طلوع کنیم

  • ۳۵۹

مهدی یراحی طلوع کنیم

Download New Music Mehdi Yarrahi – Tolou Mikonam

دانلود آهنگ طلوع کنیم به همراه متن آهنگ از

رسانه ویک موزیک

با بالاترین سرعت و قابلیت پخش آنلاین

با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ بهمراه پخش آنلاین و متن آهنگ

لطفا این آهنگ رو لایک کنید و از بخش دیدگاه ها، نظر خود را درباره آن به اشتراک بگذارید. امیدوارم از این آهنگ

لذت برده باشید جهت حمایت از ما ویک موزیک  را به دوستان خود معرفی نمایید.

دانلود آهنگ طلوع میکنم مهدی یراحی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ جدیدمهدی یراحی به نام طلوع میکنم

طلوع میکنم اگر منتظر
شنیدنی اگرچه بعد زخم ها
نمانده از منم منی
طلوع میکنم که تو
از این خراب تر شوی اگر چه دور رفته ای بلرزی و خبر شوی
طلوع میکنم میان گله های گرگ تر در آتش ترانه ای مهیب تر بزرگ تر
اگر تقاص پس گرفت اگر به سازمان نساخت اگر که روزگار بد مرا دوباره بد شناخت
گریز ناگزیر من از این خزان بهانه بود خود انتخاب کرده ام مفر من ترانه بود

ویک موزیک
چنان کنار مرگ خود شکنجه را قدم بزدم که هرکه کینه داشته از گذشته ام ببخشدم
لعنت به این صدای من میخواست حاشایم کند هربار گفتم محکمم لرزید رسوایم کند
طلوع میکنم میان گله های گرگ تر در آتش ترانه ای مهیب تر بزرگ تر
اگر تقاص پس گرفت اگر به سازمان نساخت اگر که روزگار بد مرا دوباره بد شناخت
طلوع میکنم طلوع میکنم طلوع میکنم

 

پخش آنلاین آهنگ
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی